Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

REKRUTACJA- podpisywanie umów

Szanowni Rodzice,

 

Zapraszamy Państwa do podpisywania Umów o świadczenie opieki nad dzieckiem.

 

Informujemy, że podpisywanie umów odbywać się będzie jak niżej:

  1. Z systemu rekrutacyjnego Nullo, należy wydrukować  Wniosek o przyjęcie dziecka do żłobka.
  2. Ze strony Żłobka zlobekkoniczynka.pl należy pobrać plik z Umową i wydrukować go w dwóch egzemplarzach.
  3. Wypełnić wymagane informacje i podpisać. WAŻNE: Umowa musi być podpisana przez oboje rodziców/opiekunów.            Nie dotyczy osób, które wykazały samotne wychowywanie dziecka.
  4. Oba podpisane egzemplarze Umowy wraz z podpisanym Wnioskiem, prosimy dostarczyć do Żłobka Witomino                     ul. Uczniowska 2 w wyznaczonych poniżej godzinach:

 

Rocznik 2020

20/06/2022 godzina 9:30-10:30 dzieci z pierwszą literą nazwiska A-H

20/06/2022 godzina 10:30-11:30 dzieci z pierwszą literą nazwiska I-M

20/06/2022 godzina 11:30-12:30 dzieci z pierwszą literą nazwiska N-R

20/06/2022 godzina 12:30-13:30 dzieci z pierwszą literą nazwiska S-Z

 

Rocznik 2021

20/06/2022 godzina 14-15 dzieci z pierwszą literą nazwiska A-D

21/06/2022 godzina 9:30-10:30 dzieci z pierwszą literą nazwiska E-J

21/06/2022 godzina 10:30-11:30 dzieci z pierwszą literą nazwiska K-L

21/06/2022 godzina 11:30-12:30 dzieci z pierwszą literą nazwiska M-P

21/06/2022 godzina 12:30-13:30 dzieci z pierwszą literą nazwiska P-S

21/06/2022 godzina 14:00-15:00 dzieci z pierwszą literą nazwiska Ś-Ż

 

 

Do umowy prosimy dołączyć kserokopię Karty Mieszkańca jednego z rodziców/opiekunów. 

Zaświadczenie do szczepienia na ospę będziemy Państwu wydawać w momencie podpisywania umowy.

 

 

Data dodania: 2022-06-15 13:37:09
Data edycji: 2022-06-15 13:44:32
Ilość wyświetleń: 1033
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej